Star Wars – Síla se probouzí

Napsal Erouš (») 28. 12. 2015 v kategorii Recenze, přečteno: 823×
Zaujalo mě : eetgo.cz = eet zdarma a onlinefoto-clanky/foto-recenze/star-wars-episode-vii-the-force-awakens.jpg

Na většině fórech se dočtete, že fanoušci hodnotí film pouze dvěma způsoby. A to jako totální hate nebo pištěním pubertálních slečen na koncertě Justina Biebera. Já nejsem ani jedno. Po shlédnutí prvního teaseru přišel hate. Černý stormtrooper, to jako vážně?! Vůbec jsem na to nechtěl jít. Ne, že by mi vadili černoši, ale tak nějak to vypadalo divně a když je divná jedna z hlavních postav, jak bude asi vypadat zbytek. Pak jsem se ale do toho kina nějak dokopal.

Hudebně velice podobné s ostatními tituly ságy - ok. Monstrózní podbarvení hudbou byla silná značka Hvězdných válek. Vizuálně parádní – tady se nedá nic říct. Graficky si s tím pěkně vyhráli. Temná počáteční scéna útoku stormtrooperů na jednu z planet nemá chybu. Nejeden fanda "Dark side" si musel ucvrknout. Nevyzní to pak tolik infantilně jako některé předešlé díly.

Film je hrozně zdlouhavý a vleče se. Největší fail ze všech je černoch-uklízečka, který zraní temného Jediho a holka držící meč poprvé v ruce, která neví, co je síla a málem ho zabije při ultimate boss fightu. Fuck me. Záchranou těch slepých míst jsou neočekávané návraty bývalých postav u kterých si říkáte: „No bylo načase. Už to vypadalo, že tam nebude.“ Dále to dost zachraňují vtipné situace a fóry stylu to bylo tenkrát v minulém díle. Nicméně jsem se v tom ději trochu ztrácel. Osoby, které neviděly celou ságu asi nepoberou to dobré, páč prostě nebudou vědět, o co jde. Celkově vzato je to dobrý film, ale nezapomeňte si s sebou připravit jídlo a pití, protože jinak umřete hlady. :-)

Štítky: film